A figura do orientador toma importancia
no proceso formador tanto do alumnado como do profesorado. A introducción das
novas tecnoloxías no sector educativo fai que todos nos comprometamos no seu
avance dentro da aula; o orientador debe tomar unha actitude onde comprobe que as
TIC son unha ferramenta de comunicación
e intercambio, unha ferramenta para informar e orientar, así como unha
ferramenta para o ensino e a acción titorial.
A orientación educativa encontra nas Tecnoloxías da Información e a Comunicación fontes de información para a súa autoformación e práctica profesional. O constante contacto cos profesores permite inculcar neles a filosofía innovadora da sociedade do coñecemento. Así, a orientación educativa toma protagonismo como algo innovador. Unha orientación adaptada ás tecnoloxías educativas que proporcionan recursos en beneficio das súas funcións. As TIC na orientación axudan á autoformación, que o traballo orientador sexa máis eficaz, á renovación pedagóxica, a atender á diversidade, a coñecer como os ámbitos tecnolóxicos afectan ós alumnos …
A orientación educativa encontra nas Tecnoloxías da Información e a Comunicación fontes de información para a súa autoformación e práctica profesional. O constante contacto cos profesores permite inculcar neles a filosofía innovadora da sociedade do coñecemento. Así, a orientación educativa toma protagonismo como algo innovador. Unha orientación adaptada ás tecnoloxías educativas que proporcionan recursos en beneficio das súas funcións. As TIC na orientación axudan á autoformación, que o traballo orientador sexa máis eficaz, á renovación pedagóxica, a atender á diversidade, a coñecer como os ámbitos tecnolóxicos afectan ós alumnos …
No hay comentarios:
Publicar un comentario